w portalu  | na forum
w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

Patronat medialny:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:


vortal o kobietach
kiedy chlopiec,kiedy dziewczynka???
<< | < | 1 2 | > | >>


anialondyn
dołączyła: 29-08-2007 / skąd: Londyn(Polska-Stalowa Wola) / postów: 309
post wysłany: 08-09-2007 18:53 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Dziewczny mam takie pytanie....Otoz slyszalam,ze w jednej czesci dni plodnych latwiej o dziewczynke,a w drugiej o chlopczyka:D moze slyszalyscie cos na ten temat????Ja np.slyszalam,ze jak mezczyzna przed wypije malego drinka to chlopiec murowany śmieje się śmieje się śmieje się moze wiecie cos na ten temat pytajnik
_________________
na zawsze w moim sercu-tylko Ty Kochanie!!!

kobieta, kobiety

Reklama:

Przymierz kolczyki w swoim domu!



Niestety nie słyszałam o takich metodach, które sprawdziłyby się w 100%. Myślę że wiekszość z tych sposobów to raczej bajki.

A powiedz mi Anialondyn dlaczego tak bardzo zależy Ci na konkretnej płci dziecka????
Ja mam dwie córki i nigdy w życiu żadnej z nich nie zamieniłabym na chłopca. I na pewno gdyby były chłopcami nie chciałabym zamienić je na dziewczynki.


Tutaj już wcześniej poruszano ten problem. Poczytaj może znajdziesz coś dla siebie bardzo wesoły

Planowanie płci dziecka

edytowany: 2 razy | przez kiki | ostatnio w dniu: 08-09-2007 19:08


anialondyn
dołączyła: 29-08-2007 / skąd: Londyn(Polska-Stalowa Wola) / postów: 309
post wysłany: 08-09-2007 19:05 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Kiki,absolutnie nie zalezy mi na plci dzidziusia.Pragne go wogole miec.Zadalam to pyanie na forum dlatego,ze ostatnio rozmawialam na taki temat z moja kolezanka,ktora nie uczestniczy w tym forum,a jest ciekawa czy skoro jest tutaj tyle kobiet w jednym miejscu,nie slyszalyscie o tym moze czegos pytajnik uśmiech
_________________
na zawsze w moim sercu-tylko Ty Kochanie!!!




anialondyn, czytałam już w kilku źródłach na en temat, jako, że obecnie jestem zainteresowana tematem uśmiech więc zarzucę ci tu mały cytacik:

"Kochając się dwa dni przed owulacją, zwiększa się szansę na dziewczynkę, a w dniu jajeczkowania – na chłopca.
Tak, to prawda. Wszystko przez „temperament” plemników. Żeńskie są jak małe skutery, męskie – wyścigowe motocykle. Pierwsze do celu zmierzają powoli, drugie pędzą na łeb na szyję. Plemniki żeńskie są odporne, przeżyją w kanale rodnym nawet kilka dni. A męskie? Co z tego, że na miejsce dotrą pierwsze, gdy na uwolnienie się komórki jajowej nie mogą czekać ani chwili."
_________________


martucha26
dołączyła: 19-06-2007 / skąd: krzywina / postów: 1450
post wysłany: 08-09-2007 22:05 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


to nie prawda ja tez wprawdzie czytalam o tym co pisze Fintifluszka ale ja mialam synka a zostal splodzony przed owulacja...nie ma reguly....jak ci sie trafi
_________________
Jestem Mama!!!!!


anialondyn
dołączyła: 29-08-2007 / skąd: Londyn(Polska-Stalowa Wola) / postów: 309
post wysłany: 09-09-2007 00:06 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Hmmmm...ciekawe to wszystko.Moja tesciowa z kolei mowila,ze ona zawsze to rozpoznawala po ruchach.Zanim byla na usg stwierdzajacym plec zawsze wczesniej czula ruchy.I zawsze jak miala sie urodzic dziewczynka silniejsze ruchy czula po prawej stronie,a jak chlopiec to po lewej.Co zabawne...moja siostra jest teraz w ciazy i przed usg czula silne ruchy z prawej strony,no i usg pokazalo dziewczynke uśmiech ja tam jednak uwazam,ze to zbieg okolicznosci uśmiech
_________________
na zawsze w moim sercu-tylko Ty Kochanie!!!




z tym określaniem [rzez kształt brzucha, kopanie i inne rzeczy, to z całą pewnością zbiegi okoliczności uśmiech mi sąsiadki i ciotki mówią, że mam brzuch na chłopaka-zobaczymy czy miały rację...
_________________




Mi też każdy mówił ze będzie chłopczyk bo miałam szpiczasty brzuch a w pasie po bokach byłam szczuplutka tak że z tyłu wcale nie było widać ze jestem w ciąży no i faktycznie chłopiec.




ja miałam mały brzuch tez szpic, pozatym miałam smaki na gorzkie i kwasne, mimo ze ginekolog stwierdził, ze to mit
Pamietam jak przemawiałam do "brzucha"i mowiłam "jesli jestes chłopcem kopnij 2 razy, a jesli dziewczynka 1 raz"
(czy na odwrót)i dzidzia tyle kopała, wiem ze to smieszne, ale tak sobie lubiałam "pogadac" z dzidzią w brzuchu...A zresztą miałam przeczucie ze bedzie syn, choc była 1 taka sprawa..moze innym razem napisze o co chodziło
A na USG lekarz mowił ze syn, wiecej niz chyba, 2gie USG miałam w szpitalu, bo badali czy dobrze sie płucka rowijają,i tez sie pytał czy znam płec,skłamałam bo chciałam wiedziec co ten mi powie, i tez syn, ze było widac "siusiaczka"i jąderka, i 3 USG miałam przed samym porodem, tez mi pow. ze syn- i jak sie urodził to co pierwsze lekarz sie pytł czy wiem płec i ze to syn, a ja ze wiedziałam...pamietam jeszcze ze panie z sali, mowiły ze nie ma tak naprawde 100% pewnosci, te ktore miały miec syna urodziły corke i na odwrot i tez mi mowiły, nawet 1 z kloezanek jak kupowałam gazete z jakims sliniaczkiem pow ze moge miec corke a ja twardo ze bede miec syna--i rzeczywiscie mam zdrowego slicznego i mądrego syna:)
_________________



muszelka1
dołączyła: 02-11-2006 / skąd: Anglia / postów: 410
post wysłany: 22-10-2007 22:05 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Mi tez moze nikt nie wierzyc,ale przy pierwszej ciazy wiedzialam,ze bedzie dziewczynka a przy drugiej,ze chlopczyk.Wiedzialam na 100% i mialam dobre przeczucie.Z Kaja przestalam slodzic herbate i jesc slodycze a z Maksymilianem zaczelam slodzic herbatke i zajadac sie slodkosciami.A podobno jest odwrotnie...
_________________
"Kochać to znaczy powstawać...jak mówi jedna pieśń...
Uwierz"




no własnie niby na odwrót, Muszelko kazdy jest inny, wiec jesli chodzi o dzieci w brzuszku, byc moze tez,
Ja przy Kacperku miałam ciagle smak na chipsy paprykowe, pizze,sandwicze,i piłam "hurtowo" soki marchwiowe, wiec moj sym na to poo mnie, w koncu tez sie tym "zywił" nie piłam natomiast zadnych napojów gazowanych,i Kacper ma sk. 5 lat i nie chwyci sie niczego gazowanego, nie zna tego smaku, no moze cole sprobował ale mu nie zasmakowała
Ja wiem, ze w ciazy powinno sie dbac o siebie i dzidzie i odzywiac, ale wiadomo, jak ma sie smak na cos to nie mozna sie oprzec
Co do soków, to zbyt duzo icgh wypiłam,ze synek jak sie urodził był "zółty" jakis miesiac nawet, zreszta dzieciatka przewaznie mają zółtaczkę fizjologiczną...Jak był wiekszy tez zaczał pic soki, ze potem musiałam mu ograniczac i rozcienczac,
Chciałabym miec teraz 2 dziecko,marze o coreczce, by była "para" i jak to sie mowi "jak sie ma syna i corke(czy na odwrot jesli chodzi o kolejnosc)to ma sie wszystkie dzieci"
Ale tak naprawde najwazniejsze by dziecko było zdrowe, i kochac sie je powinno niezaleznie od płci zenskiej czy meskiej
_________________



edytowany: 2 razy | przez married_1982 | ostatnio w dniu: 23-10-2007 08:58


<< | < | 1 2 | > | >>





Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Uwolnij moc olśniewającego uśmiechu
Uwolnij moc olśniewającego uśmiechu
System Professional świętuje 40-te urodziny
System Professional świętuje 40-te urodziny
Jak postępować z maluchem, któremu nic nie smakuje?
Jak postępować z maluchem, któremu nic nie smakuje?
Bepanthen Derm Krem
Bepanthen Derm Krem
Ulżyj w kolce maluchowi
Regeneracja skóry po ciąży
Zadbaj o swoją skórę ze smakiem!
Doskonałe dla Ciebie i Twojego dziecka
Kąpiel pełna piany
Trądzik różowaty
Audrey Hepburn – jaka była naprawdę?
Letnie infekcje gardła u dziecka
Jaki wpływ na współczesne związki ma technologia?
Wygraj modne buty!
Każdy zasługuje na porządny, dyskretny romans!
Ujarzmij puszące się włosy
Higiena intymna latem
Piękne stopy - jak o nie dbać?
Aktywność fizyczna i dieta wysokobiałkowa
Witaminy na miarę indywidualnych potrzeb
Trend alarm: Afrykańska wojowniczka
Kwasy tłuszczowe Omega-3 mogą zmniejszać ryzyko chorób układu pokarmowego
Zdrowie konsumentów
Niedobór witaminy D a nowotwory
Dzieci jedzą zdrowo
Dieta wysokobiałkowa zmniejsza ryzyko udaru mózgu
Spożywanie błonnika a koszty opieki medycznej
Dieta sokowa
Bobry
Oczyszczająca woda
Dieta sokowa - przepisy
Wakacyjny niezbędnik
Gdy kurs gotowania zmienia smak… życia!
Julia Child - agentka, żona, szefowa kuchni!
Prawidłowe oczyszczanie
60 lat luksusu
Jak żyć zdrowiej?
Księgarenka w Big Stone Gap
Dar z Bretanii
Dlaczego dzieci lubią słodycze i fast-food?
Auto z kampingowym namiotem
Moc zielonej kawy
Witaminy dla dzieci
Jak przygotować ryż do risotto?
Co zabrać ze sobą na urlop?
Tuli – stworzony do tulenia
Przepisy na śniadanie z jajkiem
Kultowe nożyczki Fiskars
Nie trać czasu na zmywanie!
Lekki posiłek
Gotowanie z dziećmi to frajda
Co zrobić w przypadku zgubienia lub kradzieży portfela z dokumentami?

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB