w portalu  | na forum
szukaj w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
jak zajsc w ciaze??




Zawroty glowy? Moze chwyta Cie jakas choroba? A kiedy mialas okres?

kobieta, kobiety

Reklama:





Dziewczyny może to jakiś wirus?? Bo wiesz mężatko ja też przez 2 dni z rzędu miałam zawroty głowy takie, że jak wstawałam rano z łóżka to mi świat wirował i tak cały dzień, ale później przeszło i zaczęły się bóle głowy. Koszmar!!!!


mezatka
dołączyła: 13-09-2007 / skąd: Toruń / postów: 419
post wysłany: 11-10-2007 13:53 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Tylko ze ja tego nie mam rano a w ciagu dnia.Okres powinnam miec za jakies 10-13 dni.Nie wiem dokladnie teraz bo ostatni mi sie przesunal i trwal o dwa dni krocej czyli jakies 4-5 dni.Co o tym sadzicie??




Wlasnie moze jakis wirus. Albo juz tak bardzo myslimy o dziecku, ze mamy takie objawy.
Dziewczyny jak myslicie kiedy mam zaczac probowac? Moj cykl to 32 dni, obecnie jest 7 dzien cyklu. Niby patrzylam na kalendarzyk ale ostatnio sie jakos nie sprawdza.
Kochana nie chce Cie zasmucac ale ja mysle, ze to za wczesnie na ojawy ciazy (chociaz czasami sie zdarza). Dziesiec dni do okresu to jeszcze troche duzo. Chyba stalam sie zimna pesymistka, bardzo przepraszam. Jednak trzymam kciuki

edytowany: 1 raz | przez KaskaZG | w dniu: 11-10-2007 14:02


mezatka
dołączyła: 13-09-2007 / skąd: Toruń / postów: 419
post wysłany: 11-10-2007 14:00 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Ja wlasnie nie mysle za bardzo o dziecku.Nawet jak sie kochamy to o tym nie mysle.A te zawroty ja na razie zdarzyly mi sie tylko dwa razy. Kaska to zacznij mierzyc sobie temperature to wtedy bedziesz wiedziala.




Kasiu masz taki cykl jak ja 32 dni, ale mój ostatnio coś szwankuje, po urlopie trochę mi się rozregulował, chyba przez podróż. Ja już na nic nie patrzę, bo jak to robię to cały czas myślę o dziecku i wtedy klapa złość . Kochamy się jak mamy ochotę. Tylko właśnie coś ostatnio jest nie tak, no cóż zobaczymy. Kasiu próbuj wszędzie i kiedy macie ochotę to najlepszy sposób.




Mezatko temperature trzeba mierzyc codziennie o tej samej porze, ja no to nie moge sobie pozwolic (taka praca). Podziwiam bo ja wciaz mysle o dziecku a jak sie kochamy to najbardziej. Kidys nie myslalam teraz to juz szaleje.

evita ja przez ostatnie 4 miesiace mam jak w zegarku. Tylko w kalendarzyku nawet nie ma tak dlugiego cyklu, dziwne. Evita tak probuje kiedy tylko mam ochote. Ostatnio nawet ja czesciej mam ochote niz moj kochany.....


mezatka
dołączyła: 13-09-2007 / skąd: Toruń / postów: 419
post wysłany: 11-10-2007 14:10 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Nie denerwuj sie tak Kasiu bo to szkodzi tylko Tobie...Trzymaj sie i nie zamartwiaj sie tak...




Dzieki mezatko, staram sie ale chyba kiepsko. A Ty zamierzasz zrobic w najblizszym czasie test?


petra
dołączyła: 07-10-2007 / skąd: bydgoszcz / postów: 60
post wysłany: 11-10-2007 14:21 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Tak czytam o waszych klopotach zajscia w ciaze i mam ten ,a moze juz sie pogodzilam z tym ze nie jest mi dane wiecej miec dziecka .Moze zaznacze ,ze mam syna 20-to letniego ,a potem poronilam a wlasciwie urodzilam w 5-tym miesiacu martwe dzieciatko. I tak teraz juz mam lat 40. i nie udalo sie mi zajsc wiecej w ciaze.
I gdyby to jeszcze teraz sie stalo w moim wieku bylabym najszczesliwsza kobieta ,ale juz chyba tak nie bedzie skoro przez te wszystkie lata sie nie udalo.
Ale wiekszosc z Was jest zapewne mlodymi kobietami i oby wasze marzenia macierzynsta sie spelnily . witaj




Jestem wstretna, oszukuje wszystkich do okola, i siebie sama,

Wmawiam sobie ze wszystko jest dobrze, ze nic mi nie jest, napawam sie nadziej.
Az do wczoraj, w nocy zaczol mnie bolec brzuch i poszlo, zaczelam ryczec, i tak przeryczalam cala noc, dzis w pracy 3 osoby mnie spytaly kiedy planujemy kolejne dziecko, i co,,,,,,,,,ryczalam przez 3 godziny i nie potrafilam przestac,

ciagle mi chodzi po glowie ze nie bede miala wiecej dzieci, ze leczenie jest dlugie i ciagnie za soba nieprzyjemne skutki uboczne a i tak z reguly nie pomaga.

na lunchu dzwonilam do meza, i jak tylko uslyszal ze placze troszke na mnie nakrzyczal, ze nie moge ciagle plakac, mam wylaczony tel i nie chce z nim gada,

nie chce mi sie juz walczyc, miec nadzieje ze bedzie dobrze.
trzeba bylo zyc w realnym swiecie, i nie powtarzac sobie ze wszystko jest dobrze,







Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Maskara Dr Irena Eris ProVoke 3w1
Maskara Dr Irena Eris ProVoke 3w1
Stopy zdrowsze i piękniejsze niż myślisz
Stopy zdrowsze i piękniejsze niż myślisz
Najpopularniejszy podręcznik psychologii w USA
Najpopularniejszy podręcznik psychologii w USA
Królowa Pustyni - konkurs
Królowa Pustyni - konkurs
Idealna formuła młodości
Detoks zbożowy w 10 dni
Serum pod oczy PURE
Piknik w Prowansji
Sean Penn zawalczy o Złotą Palmę!
Zioła w diecie dzieci
Przepisy na pyszne śniadania
Grillowanie
Wiosenna moda
Ubranko-otulanko by Anna Dereszowska
Spotkanie autorskie z Pauliną Mikułą
Paznokcie - nowości kosmetyczne
Paznokcie - jak je pielęgnować?
Zmień się na wiosnę - konkurs!
Suchy szampon - czy warto go stosować?
Na czym polega ten fenomen?
Jak być szczęśliwym w pracy?
Ciasta drożdżowe słodkie i wytrawne
Pij zielone. Soki, koktajle i smoothies
Różne oblicza kawy
Efekt, który zobaczysz na własne oczy!
O jakiej kuchni marzą Polacy?
Dobrze podgrzane i chrupkie
Żywność wygodna bez dodatków?
Jak się zintegrować z zespołem w nowej pracy?
Jak sprzątać, gdy w domu są zwierzęta
Niebo na ziemi
Domowa Endermologia od Lirene – skuteczna walka z cellulitem
Wiosenna metamorfoza
Wiosenna pielęgnacja włosów
Wiosna na talerzu
Jakie warzywa i owoce są obowiązkowe w diecie dzieci?
Surówki na bazie sosu winegret
Boska Florence
Marcelina Zawadzka prezentuje wiosenny makijaż
Jeden zabieg - jedna godzina- jeden rozmiar mniej
Mokrego Dyngusa!
Świąteczne życzenia wielkanocne!
Jakie jajka wybrać?
Jak podawać jajka na wielkanocnym stole?
Dlaczego powinniśmy sięgać po jajka?
Co o jajkach wiedzieć powinniśmy
Tradycyjne święta z nutą nowoczesności
Wielkanocne desery
Pieczona kaczka z jabłkami
Czysta przyjemność gotowania na Święta
Wielkanocna kawa
Fakty i mity o jajkach

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2016 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB