w portalu  | na forum
w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

Patronat medialny:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:


vortal o kobietach
jak zajsc w ciaze??




Ewita a ta chec posiadania drugiego dziecka od kiedy masz? Twoj syn ma 20lat i czy przez nastepne 20 lat nie moglas zajsc w ciaze, czy nie myslalas o tym?

kobieta, kobiety

Reklama:

Przymierz kolczyki w swoim domu!

CattiBrie
mój wątek: witam...
dołączyła: 13-11-2006 / skąd: Przemyśl,Lublin / postów: 4365
post wysłany: 11-10-2007 15:09 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Petra...tzn. że staracie się z mężem? tak?
_________________

"Szczęście nie zawsze ma uśmiech na twarzy.Szczęście to także łzy,to głos,który chce się słyszeć chociaż na moment. Nieważne, czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze,że potrafię nadać mu imię.......Twoje imię."

edytowany: 1 raz | przez CattiBrie | w dniu: 11-10-2007 15:10


mezatka
dołączyła: 13-09-2007 / skąd: Toruń / postów: 419
post wysłany: 11-10-2007 15:09 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Coz pesymizm coraz bardziej mnie ogarnia.Ale zawsze wieczorem modle sie o dziecko...moze to cos pomoze...


martucha26
dołączyła: 19-06-2007 / skąd: krzywina / postów: 1450
post wysłany: 11-10-2007 15:15 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Mezatko na test ciazowy za wczesnie nawet gdybys byla nie wyjdzie...poczekaj...A to prawda ze my tak bardzo chcemy dziecka ze psychika plata nam figla i mamy te ciazowe objawy ..ja je mialam co miesiac a w ciazy nie bylam az jak w nia zaszlam je zlekcewazylam i dopiero za namowa dziewczyn z forum zrobilam test..tej radosci nie zapomne i tego smutku co nastapil potem...a modlenie nic nie daje wiem z autopsji...w nas jest sila w lekach...Sama juz pozbylam sie optymizmu i zmienilam sie po smierci malego zgorzknialam..
_________________
Jestem Mama!!!!!


petra
dołączyła: 07-10-2007 / skąd: bydgoszcz / postów: 60
post wysłany: 11-10-2007 15:16 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


KaskaZG.
Moze jest szansa na to zebys i ty zostala jeszcze matka niepoddawaj sie i ty.Wiesz mam tez kolezanke ,ktora tez miala ciaze pozamaciczna ale po tej ciazy uplynelo 5 lat i zaszla w ciaze kolejna i ma dzisiaj 12-to letnia corke moze i Tobie bedzie to dane <OBY TAK BYLO> trzeba miec nadzieje bo przeciez nigdy nie wiadomo co sie moze zdarzyc.


CattiBrie
mój wątek: witam...
dołączyła: 13-11-2006 / skąd: Przemyśl,Lublin / postów: 4365
post wysłany: 11-10-2007 15:18 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


martucha26 napisała:
...a modlenie nic nie daje wiem z autopsji...w nas jest sila w lekach...Sama juz pozbylam sie optymizmu i zmienilam sie po smierci malego zgorzknialam..


Wybacz, Marta...ale z tym modleniem się to Twoja opinia, pozwól innym w to wierzyć... Wiem, że cierpisz...ale faktycznie Twoje posty czasami po prostu są przepełnione goryczą...nawet ja to czuję, chociaż narazie nie zaliczam się do grona starających się o Maluszka... Smutne to...i nie chciałam Cię urazić...
_________________

"Szczęście nie zawsze ma uśmiech na twarzy.Szczęście to także łzy,to głos,który chce się słyszeć chociaż na moment. Nieważne, czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze,że potrafię nadać mu imię.......Twoje imię."

edytowany: 1 raz | przez CattiBrie | w dniu: 11-10-2007 15:20


petra
dołączyła: 07-10-2007 / skąd: bydgoszcz / postów: 60
post wysłany: 11-10-2007 15:21 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Kochana Catti jak dlugo jestesmy razem tak dlugo przez te wszystkie lata sie staramy i to wlasnie z mezem stacilismy nasze dziecko urodzilam je mialam w reku ale niestety bylo martwe byla to dziewusia.
I to jest jeden z moich najwiekszych Boli ,czy rozumiesz moze teraz troszeczke moje rozgoryczenie moj bol to moje a wlasciwie nasze niespelnione marzenie posiadania dziecka .Ty znasz moja historie .I wlasnie to miedzy innymi niepozwala mi normalnie myslec.


CattiBrie
mój wątek: witam...
dołączyła: 13-11-2006 / skąd: Przemyśl,Lublin / postów: 4365
post wysłany: 11-10-2007 15:24 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Aha...to teraz troszkę wiecej rozumię... Przykro mi, chociaż takiego bólu nie znam i mam nadzieję, że nie poznam... ehh
Mam nadzieję, że szczęście się uśmiechnie do Was jeszcze...Masz 40 lat, tak?...to nie wszystko jeszcze przesądzone uśmiech Powodzenia z całego serca życzę... bardzo wesoły
_________________

"Szczęście nie zawsze ma uśmiech na twarzy.Szczęście to także łzy,to głos,który chce się słyszeć chociaż na moment. Nieważne, czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze,że potrafię nadać mu imię.......Twoje imię."




Kasiu pomyliłaś mnie z kimś, ja mam dopiero 24 latka i staramy się z mężusiem dopiero o 1 dzieciątko!! Buźka bardzo wesoły


petra
dołączyła: 07-10-2007 / skąd: bydgoszcz / postów: 60
post wysłany: 11-10-2007 15:32 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Wlasnie bo to nieda sie tak opisac calej histori zycia w skrocie ale sklada sie wiele czynnikow.tak ja mam 40 lat.i staramy sie o dziecko juz 16 lat nie wiem moze juz niepowinnam o tym myslec ,ale wlasnie ta sytuacja o ktorej pisalam ktora znasz to tak jakby ktos uderzyl mnie obuchem w glowe.Niepotrafie tego wyrazic slowami co ja czuje jaki bol .,ale mam ciagle nadzieje ze moze jeszcze nie jest zapozno dalam sobie jeszcze rok ,a potem to juz chyba niebede myslec wiecej o tym.,ale to nie dlatego ze nie bede juz chciala ,ale dlatego ze wiek juz pewnie bedzie nieodpowiedni.
caluje cie goraco bardzo wesoły


martucha26
dołączyła: 19-06-2007 / skąd: krzywina / postów: 1450
post wysłany: 11-10-2007 15:34 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Wiesz ja nie czuje sie urazona ja to wiem...moja rodzina takia religijna meza tez co rusz do kosciola ja tez ksieza na obiadkach znajomosc z biskupami modlenie czesto, tez to robilam...a co mi to dalo? Nie ustzreglo przed smiercia dziecka przed wieloma nieszczesciami nie dalo ukojenia w bolu...dlatego tak pisze...wierzyc w cos trzeba, pewnie tylko mi ta wiara nic nie dala...
_________________
Jestem Mama!!!!!







Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Przepisy na kurczaka
Przepisy na kurczaka
Śpij zdrowo!
Śpij zdrowo!
Menu dla dzieci
Menu dla dzieci
Fryzura na piątek
Fryzura na piątek
Krem podkreślający loki
Nowa torebka na jesień!
Odkrywaj swoje talenty i spełniaj marzenia
Krem na każdą pogodę
A moja mama ma w torebce psa
Kuchnia Kobiet
Odkryj piękno mocnych włosów
Jak dogonić szczęście
Odkryj innowacyjną pielęgnację odżywczą AVON Anew Nutri-Advance
Uszczelni naczynka
Wykreuj własne szczęście!
Rodzicielstwo a nowoczesna technologia
Nowe Scirocco już w salonach
Minimalizm po polsku
Nowość Art&Diamonds Bloker Starzenia
Damskie botki Movie Retro
Udawajmy, że to się nie wydarzyło
Szykowne szpilki
Hot Trend: Neo-nomadowie.
Wesprzyj walkę z rakiem piersi!
Zostań ekspertem w dbaniu o zdrowie
Wygraj modną torebkę!
Czy Twoje dziecko wie jak wygląda krowa?
Skuteczne czyszczenie zębów, bez obaw o podrażnione dziąsła
Woda perfumowana Miss Giordani
Wpływ witaminy D na demencję i chorobę Alzheimera
Białko to podstawa
Apetyt a zdrowie seniora
Jak odmłodzić starzejące się komórki odpornościowe
Ryby chronią mózg przed starzeniem
Spowolnienie procesu starzenia
Zdrowe życie – zdrowy senior
Jak dbać o serce w starszym wieku?
Nie igraj z gazem
Malowany kolorem
Wielkie namiętności w cieniu bomb
Szefowa
Nowy robot planetarny
ABC materaca rehabilitacyjnego
Miasto z lodu
Ocet balsamiczny z Modeny
Dla odporności i mocnych kości!
Makijaż na jesień
Co Europejki mają w lodówce?
Spacerowe know-how
7 prostych sposobów na ładne i zdrowe nogi
Pinokio
Czym kierujemy się przy kupnie sprzętu AGD?

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB