w portalu  | na forum
w bazie kalorii
wspieram akcję Dzień Wody
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
jak zajsc w ciaze??




Ewita a ta chec posiadania drugiego dziecka od kiedy masz? Twoj syn ma 20lat i czy przez nastepne 20 lat nie moglas zajsc w ciaze, czy nie myslalas o tym?

kobieta, kobiety

Reklama:



CattiBrie
mój wątek: witam...
dołączyła: 13-11-2006 / skąd: Przemyśl,Lublin / postów: 4365
post wysłany: 11-10-2007 15:09 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Petra...tzn. że staracie się z mężem? tak?
_________________

"Szczęście nie zawsze ma uśmiech na twarzy.Szczęście to także łzy,to głos,który chce się słyszeć chociaż na moment. Nieważne, czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze,że potrafię nadać mu imię.......Twoje imię."

edytowany: 1 raz | przez CattiBrie | w dniu: 11-10-2007 15:10


mezatka
dołączyła: 13-09-2007 / skąd: Toruń / postów: 419
post wysłany: 11-10-2007 15:09 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Coz pesymizm coraz bardziej mnie ogarnia.Ale zawsze wieczorem modle sie o dziecko...moze to cos pomoze...


martucha26
dołączyła: 19-06-2007 / skąd: krzywina / postów: 1450
post wysłany: 11-10-2007 15:15 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Mezatko na test ciazowy za wczesnie nawet gdybys byla nie wyjdzie...poczekaj...A to prawda ze my tak bardzo chcemy dziecka ze psychika plata nam figla i mamy te ciazowe objawy ..ja je mialam co miesiac a w ciazy nie bylam az jak w nia zaszlam je zlekcewazylam i dopiero za namowa dziewczyn z forum zrobilam test..tej radosci nie zapomne i tego smutku co nastapil potem...a modlenie nic nie daje wiem z autopsji...w nas jest sila w lekach...Sama juz pozbylam sie optymizmu i zmienilam sie po smierci malego zgorzknialam..
_________________
Jestem Mama!!!!!


petra
dołączyła: 07-10-2007 / skąd: bydgoszcz / postów: 60
post wysłany: 11-10-2007 15:16 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


KaskaZG.
Moze jest szansa na to zebys i ty zostala jeszcze matka niepoddawaj sie i ty.Wiesz mam tez kolezanke ,ktora tez miala ciaze pozamaciczna ale po tej ciazy uplynelo 5 lat i zaszla w ciaze kolejna i ma dzisiaj 12-to letnia corke moze i Tobie bedzie to dane <OBY TAK BYLO> trzeba miec nadzieje bo przeciez nigdy nie wiadomo co sie moze zdarzyc.


CattiBrie
mój wątek: witam...
dołączyła: 13-11-2006 / skąd: Przemyśl,Lublin / postów: 4365
post wysłany: 11-10-2007 15:18 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


martucha26 napisała:
...a modlenie nic nie daje wiem z autopsji...w nas jest sila w lekach...Sama juz pozbylam sie optymizmu i zmienilam sie po smierci malego zgorzknialam..


Wybacz, Marta...ale z tym modleniem się to Twoja opinia, pozwól innym w to wierzyć... Wiem, że cierpisz...ale faktycznie Twoje posty czasami po prostu są przepełnione goryczą...nawet ja to czuję, chociaż narazie nie zaliczam się do grona starających się o Maluszka... Smutne to...i nie chciałam Cię urazić...
_________________

"Szczęście nie zawsze ma uśmiech na twarzy.Szczęście to także łzy,to głos,który chce się słyszeć chociaż na moment. Nieważne, czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze,że potrafię nadać mu imię.......Twoje imię."

edytowany: 1 raz | przez CattiBrie | w dniu: 11-10-2007 15:20


petra
dołączyła: 07-10-2007 / skąd: bydgoszcz / postów: 60
post wysłany: 11-10-2007 15:21 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Kochana Catti jak dlugo jestesmy razem tak dlugo przez te wszystkie lata sie staramy i to wlasnie z mezem stacilismy nasze dziecko urodzilam je mialam w reku ale niestety bylo martwe byla to dziewusia.
I to jest jeden z moich najwiekszych Boli ,czy rozumiesz moze teraz troszeczke moje rozgoryczenie moj bol to moje a wlasciwie nasze niespelnione marzenie posiadania dziecka .Ty znasz moja historie .I wlasnie to miedzy innymi niepozwala mi normalnie myslec.


CattiBrie
mój wątek: witam...
dołączyła: 13-11-2006 / skąd: Przemyśl,Lublin / postów: 4365
post wysłany: 11-10-2007 15:24 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Aha...to teraz troszkę wiecej rozumię... Przykro mi, chociaż takiego bólu nie znam i mam nadzieję, że nie poznam... ehh
Mam nadzieję, że szczęście się uśmiechnie do Was jeszcze...Masz 40 lat, tak?...to nie wszystko jeszcze przesądzone uśmiech Powodzenia z całego serca życzę... bardzo wesoły
_________________

"Szczęście nie zawsze ma uśmiech na twarzy.Szczęście to także łzy,to głos,który chce się słyszeć chociaż na moment. Nieważne, czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze,że potrafię nadać mu imię.......Twoje imię."




Kasiu pomyliłaś mnie z kimś, ja mam dopiero 24 latka i staramy się z mężusiem dopiero o 1 dzieciątko!! Buźka bardzo wesoły


petra
dołączyła: 07-10-2007 / skąd: bydgoszcz / postów: 60
post wysłany: 11-10-2007 15:32 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Wlasnie bo to nieda sie tak opisac calej histori zycia w skrocie ale sklada sie wiele czynnikow.tak ja mam 40 lat.i staramy sie o dziecko juz 16 lat nie wiem moze juz niepowinnam o tym myslec ,ale wlasnie ta sytuacja o ktorej pisalam ktora znasz to tak jakby ktos uderzyl mnie obuchem w glowe.Niepotrafie tego wyrazic slowami co ja czuje jaki bol .,ale mam ciagle nadzieje ze moze jeszcze nie jest zapozno dalam sobie jeszcze rok ,a potem to juz chyba niebede myslec wiecej o tym.,ale to nie dlatego ze nie bede juz chciala ,ale dlatego ze wiek juz pewnie bedzie nieodpowiedni.
caluje cie goraco bardzo wesoły


martucha26
dołączyła: 19-06-2007 / skąd: krzywina / postów: 1450
post wysłany: 11-10-2007 15:34 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Wiesz ja nie czuje sie urazona ja to wiem...moja rodzina takia religijna meza tez co rusz do kosciola ja tez ksieza na obiadkach znajomosc z biskupami modlenie czesto, tez to robilam...a co mi to dalo? Nie ustzreglo przed smiercia dziecka przed wieloma nieszczesciami nie dalo ukojenia w bolu...dlatego tak pisze...wierzyc w cos trzeba, pewnie tylko mi ta wiara nic nie dala...
_________________
Jestem Mama!!!!!







Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Pomidorowe tagliatelle
Pomidorowe tagliatelle
Dodaj sobie energii na wiosnę!
Dodaj sobie energii na wiosnę!
Francuski szyk
Francuski szyk
Wady i zalety pocałunków
Wady i zalety pocałunków
Kasza bez gotowania
Wegetarianizm
Banalny sposób na warzywa w diecie malucha
Dieta roślinna
Ptasi Marlon Brando
Creme Smooth – chwila wygładzającej przyjemności
Skóra pełna blasku
Wiosną postaw na denim!
Przepis na dobry humor
Zapomnij o rozdwojonych końcówkach
Milion słodkich książek na Wielkanoc
Nowy Volkswagen Passat zwycięża
Tomasz Ziętek asystuje Januszowi Gajosowi
Sportowe, eleganckie i skomunikowane z otoczeniem
Oszczędny silnik
Pięć spojrzeń na choroby siatkówki oka
Ten smak Cię uwiedzie!
Śledzik - przepisy szefa kuchni na śledziowe przekąski
Body/Ciało
5 ziaren z miodem
Romantyczny pokój nastolatki
Pokonaj próchnicę
Zmienia noc w dzień
Profesjonalne rozwiązania AGD dla domowych kuchni
Gambeson Limit marki CLARKS
Uchyla rąbka tajemnicy
Stylizacje na Walentynki
Walentynkowa uczta
Propozycje kulinarne na Walentynki
Pokochaj siebie!
Trzeci rok współpracy
Jak rozwiązać konflikt w pracy?
Paweł Domagała wkręcony w dubbing!
Sezon przeziębieniowy - jaki lek wybrać?
Walentynkowa biżuteria
Hiszpański Kopciuszek
Przedsiębiorca na urlopie
Skarby leśnych braci
Słodko - ostra kolacja walentykowa
Piąte: nie odchodź
Świat według Shauna
Mocne uderzenie na grypę i przeziębienie
Poznaj must-have tegorocznej wiosny
Kolor i geometria
Prezent na Walentynki - pomysły!
Jakie pozycje przyjmujemy w czasie snu?
Smak potraw na wysokości 3600 m. n.p.m.
Przyjemna pielęgnacja rąk

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB