w portalu  | na forum
szukaj w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
jak zajsc w ciaze??


p_aullina
dołączyła: 19-09-2007 / skąd: Kraków / postów: 548
post wysłany: 11-12-2007 21:04 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


heja!
Karti, Acard to rzeczywiscie aspiryna, ale w malej dawce, ktpra ma działanie przeciwzakrzepowe, po prostu rozrzedza krew i zazywa sie ja w celu np. unikniecia zawalu lub jak komus za szybko krew krzepnie.
A zgadzam sie, ze hormony tarczycy wplywaja na plodnosc, wiec badania sobie zrob.

Evita! W tym miesiacu tez bede stosowala testy owulacyjne.

A tak sie zastanawiam czy jak w tych testach wychodza 2 kreski to znaczy ze owulacja na 100% nastapi, czy istnieje np taka mozliwosc, zeby wzrost hormonu LH (tego co wywoluje owulacje) byl, czyli wtedy kiedy sa 2 kreski, a nie dojdzie do pekniecia pecherzyka?

Madzia24! Ja uwazam ze w ciazy najlepiej nie brac antybiotykow, wiec jak jestes teraz po kuracji, to najlepiej spytaj lekarza co on uwaza. Jest nie duzo antybiotykow zalecanyh w ciazy, w przypadkach koniecznych. ja bym sie na pewnoobawiala i chyba sie powstrzymala, ale ja mam chyba takie zboczenie zawodowe i wszystkiego sie boje.....
_________________
Wiara, nadzieja i oczekiwanie....


edytowany: 1 raz | przez p_aullina | w dniu: 11-12-2007 21:06

kobieta, kobiety

Reklama:





okresu dalej nie ma ale jestem troszkę spokojniejsza smutny powtórny test zrobię w poniedziałek chyba że...dostanę okres i tak bez względu na wszystko udam się do gina zniesmaczony w jakim stopniu testy ciążowe są zawodne, czyli test nie wykazał ciąży a jednak byłaodpiszcie dziewczyny wykrzyknik buziaki dla was wykrzyknik wykrzyknik wykrzyknik




Paulinko dzieki za odpowiedz.Podobno jak w testach wyszedl mi wynik poztywny to owulacje na 100% mam. Sama juz nie wiem. Ja iwem jakie ma dzialanie Acard ale sie zastanawiam no co mi on w mojej sytuacji????????
Glowa mnie boli od tego wszytskiego

Gloria no ja z wypowiedzi na forum i kolezanek wnioskuje ze testy sa jednak zawodne i do 3 tygodnia ciazy potrafiapokazywac jej brak.




Witam witaj .
No i jakos poszlo z tym testem, ale smiechu bylo co nie miara bardzo wesoły . Balam sie sama robic i zawolalam meza i on mnie instuowal. Zrobilam i wyszly 2 kreski z tym, ze ta druga byla slaba, widoczna ale slaba.
Coz ale i tak pokochalismy sie na wszelki wypadek. Dzis znowu zrobie uśmiech .
Kurcze tylka temperatura mnie zaskakuje, jak pisalam juz od poczatku cylku mialam 36,4 i 36,5 a dzis 36,3 przewraca oczami ?.
Na razie luzik, zobaczymy co bedzie dalej, w razie co to mam jeszcze duzo testow uśmiech .
A co u was dziewczyny??
Zabko23 ja wczoraj mialam 14 dc ale z moimi nieregularnymi @ to nic nie wiadomo. Często mam objawy takie, ze pobolewaja mnie piersi, kluje mnie dol brzucha, wiec moze to i to, ale teraz trzeba jeszcze trafic!! Pozdrawiam

edytowany: 1 raz | przez evita | w dniu: 12-12-2007 07:28


żaba23
dołączyła: 21-05-2007 / skąd: k Radomia / postów: 854
post wysłany: 12-12-2007 08:17 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


evitko na moje oko to góra za dwa dni będzie owu,ale nie kochajcie się za często bo to osłabia plemniczki
_________________





żabko23 dzis dam mezowi odpoczac bardzo wesoły . Ale test i tak zrobie na wszelki wypadek, dorwe go w czwartek wstydzi się .
Ale jaka radosc byla jak zobaczylismy ta slabo kreske bardzo wesoły bardzo wesoły !!!


żaba23
dołączyła: 21-05-2007 / skąd: k Radomia / postów: 854
post wysłany: 12-12-2007 08:35 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


trzymam kciuki bardzo wesoły mi też kiedyś nie chciało się rano mierzyć temp.ale moje kochanie budzi mnie zawsze przed szóstą więc pisząc mu smska mam czas na użycie termometra
_________________





Gloria35, testy zaleza od poziomu hormonow, a u jednych jest on juz w pierwszych dniach bardzo wysoki u innych dopiero pozniej. U mojej kolezanki testy wychodzily negatwnie a jak do gina poszlo to powiedzial jej ze jest w ciazy! Nepweno zroilabym drugi dla pewnosci!

Buzka dla wszystkich w ten szary i ponury poranek


mezatka
dołączyła: 13-09-2007 / skąd: Toruń / postów: 419
post wysłany: 12-12-2007 09:04 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Hej dziewczyny przestancie sie zamartwiac.Ja tam sie nie przejmuje tym i wiadomosc o kolejnej @ przyjmuje ze spokojem.Co ma byc to bedzie a nie warto sie denerwowac czy wyklocac z mezem o to. A testy ciazowe nie zawsze pokazuja prawde sama sie o tym przkonalam zniesmaczony Takze darujcie sobie z testami owulacyjnymi i ze wszystkimi innymi rzeczami. PO PROSTU NIE MYSLCIE O TYM! Bo nigdy nie zajdziecie bo za duza presja bedzie na Was dzialala.A niektore z Was zaczna miec poczatki choroby psychicznej z powodu checi zajscia w ciaze.Po co sie meczyc wiedzac ze to i tak nie przyniesie skutku.Postawcie na to co macie na mila atmosfere w rodzinie i dajcie spokoj z gonitwa za dziecmi bo tak do niczego nie dojdziecie uwierzcie mi wiem co mowie przewraca oczami




Mezatka, zagadzam sie z Toba w 100%!!!!
Uderzylas w sedno sprawy!




hej!dzięki za informacje.
paulino, niestety przeczytałam twój post dopiero dzis rano a wczoraj poszaleliśmy z mężem zniesmaczony nie wiem czy dobrze zrobiłam.dziś rano wziąłam ostatnia tabletkę antybiotyku clindamycin, mam nadzieję że wszystko będzie ok....niby na ulotce napisane jest że antybiotyk nie wpływa ujemnie na ciążę, ale nie napisali nic o poczęciu, a wtedy jest to chyba inna sytuacja, bo wiele wad dzieci podobno powstaje w skutek jakiegośś problemy podczas połączenia sie plemnika z jajem.czy to prawda?
pozdrawiam z podkarpacia!







Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Stopy zdrowsze i piękniejsze niż myślisz
Stopy zdrowsze i piękniejsze niż myślisz
Najpopularniejszy podręcznik psychologii w USA
Najpopularniejszy podręcznik psychologii w USA
Królowa Pustyni - konkurs
Królowa Pustyni - konkurs
Wiosenna pielęgnacja włosów
Wiosenna pielęgnacja włosów
Serum pod oczy PURE
Piknik w Prowansji
Sean Penn zawalczy o Złotą Palmę!
Zioła w diecie dzieci
Przepisy na pyszne śniadania
Grillowanie
Wiosenna moda
Ubranko-otulanko by Anna Dereszowska
Spotkanie autorskie z Pauliną Mikułą
Paznokcie - nowości kosmetyczne
Paznokcie - jak je pielęgnować?
Zmień się na wiosnę - konkurs!
Suchy szampon - czy warto go stosować?
Maskara Dr Irena Eris ProVoke 3w1
Na czym polega ten fenomen?
Jak być szczęśliwym w pracy?
Ciasta drożdżowe słodkie i wytrawne
Pij zielone. Soki, koktajle i smoothies
Różne oblicza kawy
Efekt, który zobaczysz na własne oczy!
O jakiej kuchni marzą Polacy?
Dobrze podgrzane i chrupkie
Żywność wygodna bez dodatków?
Jak się zintegrować z zespołem w nowej pracy?
Jak sprzątać, gdy w domu są zwierzęta
Niebo na ziemi
Domowa Endermologia od Lirene – skuteczna walka z cellulitem
Wiosenna metamorfoza
Wiosna na talerzu
Jakie warzywa i owoce są obowiązkowe w diecie dzieci?
Surówki na bazie sosu winegret
Boska Florence
Marcelina Zawadzka prezentuje wiosenny makijaż
Jeden zabieg - jedna godzina- jeden rozmiar mniej
Mokrego Dyngusa!
Świąteczne życzenia wielkanocne!
Jakie jajka wybrać?
Jak podawać jajka na wielkanocnym stole?
Dlaczego powinniśmy sięgać po jajka?
Co o jajkach wiedzieć powinniśmy
Tradycyjne święta z nutą nowoczesności
Wielkanocne desery
Pieczona kaczka z jabłkami
Czysta przyjemność gotowania na Święta
Wielkanocna kawa
Fakty i mity o jajkach
Pozafinansowe benefity dla pracowników
Na Wielkanoc - pieczeń idealna

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2016 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB