w portalu  | na forum
w bazie kalorii
wspieram akcję Dzień Wody
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
jak zajść w ciąże
<< | < | 1 2 3 | > | >>




cześc moja sytuacja wyglada tak mam rocznego synka już trzy razy miałam okres i nadal karmie piersia starazmy sie z męzem o nastepnego dzidziusia i nic nam nie wychodzi juz sama niewiem liczylismy dni płodne i nadal nic czy to przez to ze nadal karmię piersia prosze doradzcie mi coś!!!!! smutny smutny smutny

kobieta, kobiety

Reklama:





Hej dziewczyny! Staramy się z narzeczonym o dziecko i niestety nam to nie wychodzi.Mimo ze robimy to w dni plodne to i tak zawsze dostaje okres! smutny


CattiBrie
mój wątek: witam...
dołączyła: 13-11-2006 / skąd: Przemyśl,Lublin / postów: 4365
post wysłany: 19-05-2007 11:22 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Wiesz Asiu...starajcie się nadal, bo w gruncie rzeczy to zajść w ciąże jak się chce nie jest tak łatwo... Trzeba próbować i nie za bardzo o tym myśleć... Powodzonka, na pewno się Wam uda uśmiech
_________________

"Szczęście nie zawsze ma uśmiech na twarzy.Szczęście to także łzy,to głos,który chce się słyszeć chociaż na moment. Nieważne, czy to szczęście trwa godzinę, minutę czy moment. Najważniejsze,że potrafię nadać mu imię.......Twoje imię."




mam pytanie staramy sie z mezem o dziecko mam okres co 27-28 dni w tym miesiacu dostalam 27 dnia i mialam okres 6 maja i kochalam sie 14 i 17 maja czy juz mialam dni plodne czy nie?w ilu procentach moge byc w ciazy??czy to nie byly moze te dni!!!!prosze odpiszcie mi czekam na odpowiedz.i po ilu dniach najlepiej test ciazawy zrobic czy po 6 dniach juz mozna?????


Tortina
dołączyła: 08-08-2006 / skąd: Kraków / postów: 1541
post wysłany: 19-05-2007 13:21 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


alii sprawdź sobie dni płodne w kalendarzu, który znajdziesz tutaj, a co do testu, to zależy jak czuły test kupisz w aptece, najlepiej zapytaj farmaceutę jakie testy ciążowe ma i po ilu dniach są one wiarygodne bardzo wesoły
_________________
Pozdrowienia dla Misia




tortina dzieki za odpowiedz ale patrzylam w kalendarzyki i wyszlo ze dni plodne a do okresu jeszcze 2 tygodnie a tyle nie wytrzymam byc w niecierpliwosci dlatego zrobie test w tym tygodniu co bedzie i mamm nadzieje ze wskarze ciaze:) a jak mozesz napisz mi czy w dni plodne mozna zajsc ogolnie w ciaze czy tylko w tych dniach w jeden dzien tylko jak jest owulacja??????dzieki!




ginekolog mi poradzila abym przed dniami plodnymi nie wspolzyla poniewaz czeste wspolzycie oslabia plemniki... ja tez sie staram z mezem o dziecko uśmiech narazie nam sie nie udaje dni plodne są w 10 dniu cyklu i trwaja kilka dni okolo tygodnia i wtedy mozna zajsc w ciąże A jesli chodzi o testy to mozesz zrobic w tym dniu kiedy ci sie spoznila miesiaczka testy ciazowe wykrywaja juz ciaze tydzien po zaplodnieniu daja 99% pewności Zycze powodzenia i mam nadzieje ze ci sie uda bardzo wesoły




Z doświadczeń własnych i wielu kobiet wiem, że nie tak łatwo zajść w ciąże, choćby się próbowało codziennie przez okrągły miesiąc...Paulina, to nie za sprawą tego, że karmisz piersią-po prostu tym razem się nie udało i tyle...
_________________




Kochajcie się co drugi dzień i czekajcie. Mnie się już dwa razy udało
Kinga
_________________




tez mam ten problem, mierze temperature obliczam dni plodne a i tak wciaz dostaje okres. w styczniu, gdy spoznial mi sie zrobilam test i byl pozytywny za dwa dni drugi i tez a potem dostalam okres smutny




hej staralismy sie z mezam prawie2 lata o dziecko lochalismy sie 2razy dziennie a mimo wszystko latwo nie bylo zajsc w ciaze.pozdrowienia pa brawa


<< | < | 1 2 3 | > | >>





Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Wygraj prezent dla Mamy!
Wygraj prezent dla Mamy!
Herbaty owocowe i ziołowe
Herbaty owocowe i ziołowe
Sałatka z krewetkami, truskawkami i rabarbarem
Sałatka z krewetkami, truskawkami i rabarbarem
Rechotek - żaba inna niż wszystkie
Rechotek - żaba inna niż wszystkie
Owoce w diecie - czy wszystkie są wskazane?
Konflikty biurowe – jak sobie z nimi radzić?
Magiczne olejki do mycia twarzy
Apteczka na wakacyjne wyjazdy
Czerniak na celowniku
Bądź świadoma i przebadaj się
Kosmetyki w podróży
Kawowe podróże
Wiedza kosmetyczna Polek
Carex Kids - wszystko możesz!
Bolesny problem na urlopie
Zespół suchego oka
Tłuszcz trzewny – zagrożenie dla zdrowia
Silny mężczyzna, to zdrowy mężczyzna
Wakacje z ST.MORIZ
Urlop bez zdrowotnych turbulencji
Nadtlenek wodoru w służbie piękna
Warzywa i owoce w smacznej formie soków
Nowy trend żywieniowy - Dieta pegan
Moda festiwalowa
Nieracjonalny mężczyzna
Jak powstaje bezpieczna żywność?
Razem możemy zatrzymać marnotrawstwo żywności
Czas na zaprzestanie marnowania jedzenia!
Jesteś eko? Schudnij naturalnie!
Alergia słoneczna, czyli ostrożnie ze słońcem!
Wygodna podróż
Grillowy niezbędnik smakosza
Jak zdrowo grillować?
Grillujemy dookoła świata!
Festiwalowy szał koloru
Przepisy na piknik
Wypróbuj, zamknij oczy i… odetchnij prowansją!
Miasto pachnące werbeną i cytryną!
Łagodne dla dłoni balsamy
Wybierz prezent dla Mamy!
Lirene proVita D – sekret promiennego wyglądu skóry przez cały rok
Clinic Way - światowa innowacja w pielęgnacji anti-aging
Nowość Bepanthen Baby Extra
Żywienie dzieci w przypadku alergii na mleko krowie
4 kroki, by zacząć dzień jak superbohater
Kawa i mleko – duet idealny
Wyspana możesz więcej
Miss (prawie) perfekcyjna
Wygraj walkę z nadwagą
Warzywa, owoce i ryby z grilla
Co warto wiedzieć o magnezie?
Najmodniejsze kolory sezonu w Twoim domu!

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB