w portalu  | na forum
w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

Patronat medialny:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:


vortal o kobietach
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
<< | < | 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | > | >>




kamyla_ napisała:
Mam straszny problem i ni wiem jak sobie z nim poradzić. mam 13 lat,172cm. i waze ok. 47-48. czuje strasznie gruba w swoim ciele jakie najlepoiej diety stosowac ?


Kochanie ale Ty masz niedowage!Na pewno wygladasz slicznie i nie powinnas sie odchudzac!kazdego ranka po prostu [atrzac w lustro powtarzaj sobie"jestem super" a pomoze!Moim zdaniem tutaj problem tkwi nie w trojej wadze ale w niskiej samoocenie. Trzymam kciuki uśmiech
_________________


kobieta, kobiety

Reklama:

Przymierz kolczyki w swoim domu!



Hej:) naprawde dobra jest ta dieta bośniacka??? Mogłabys mi napisać jakieś jej szczegóły??? z góry dzięki i życze wytrwania w odchudzaniu bardzo wesoły




strzałka Codziennie na sniadanie jesz dwa owoce-albo 2 gruszki, albo 2 jablka, 2 pomarancze itp ale nie mozna jesc w ogole bananow.

strzałka I DZIEN (proteinowy)
na obiad 180 g gotowanego badz pieczonego bez tluszczu miesa (drob, wolowina, wieprzowina, cielecina itp)z ketchupem i przprawami, kromka chleba/bulka, surowki dowolna ilosc, moga byc zamiast surowki gotowane jarzyny np z mrozonek na patelnie
zamiast miesa mozna zjesc 3 jajka na twardo, smazone itp + chleb i surowka
mozna jedno jajko zamienic na laster sera ale sera z miesem nie mozna miesem. Na koniec wypic szklanke zupy bez makaronu, najlepiej z torebki
na kolacje to samo tylko bez zupy.

strzałka II DZIEN (skrobiowy)
Gleboki talerz fasoli/ziemniakow/ryzu z przyprawami i ketchupem. Do tego kromka chleba/bulka i surowka.
na kolacje to samo tylko pol talerza.

strzałka III DZIEN (weglowodanowy)
Pizza wegetarianska bez sera lub spagetti z sosem pomidorowym napoli z torebki(gleboki talerz)
Na kolacje 2 kawalki tortu lub jakiegos ciasta/3-4 ciastka/3-4 galki lodow i obowiazkowo paseczek gorzkiej czekolady

strzałka IV DZIEN (owocowy)
Same owoce ok. 500-750g
Kolacja to samo

pomysł Raz w miesiącu po OWOCOWYM DNIU powinno sie zastosowac WODNY DZIEN, ale to nie jest konieczne
pomysł kawy i herbaty nieslodzonej mozna pic dowolna ilosc
pomysł Posilki powinny byc mniej wiecej o tych samych porach, obiad zawsze okolo godziny 12-13
pomysł Po skonczeniu diety (np po miesiacu) trzeba jesc normalnie z tym ze przez kolejny miesiac na sniadanie dalej jesc tylko 2 owoce
pomysł Alkohol jest zabroniony wykrzyknik wykrzyknik wykrzyknik

Serdecznie pozdrawiam. Życze wytrwalosci. W razie pytan prosze pisac bardzo wesoły witaj witaj witaj
_________________





mam ladna figure,plaski brzuch i grube uda, ktore niszcza caly efekt pytajnik




Mam zamiar przeprowadzić tą dietę na moim mężu.Waży 92 kg przy wzroście 170cm.Ma 30 lat i jak dalej tak będzie tył to długo nie pożyje.Dieta nie jest straszna więc mam nadzieję że wytrwa.Trzymajcie kciuki.Za miesiąc się odezwę i napiszę czy mu się udało! bardzo wesoły




Witam! Chciałabym się upewnić, czy ten kalkulator podaje prawidłowe wyniki, gdyż jakoś trudno mi uwierzyć, że można aż tyle jeść, by schudnąć uśmiech Moje dane do kalkulatora to wzrost 164, wiek 21 lat i waga 46-47 oraz ćwiczenia 1-2 razy w tygodniu, przy czym ilość ćwiczeń trochę zaniżyłam, nie będąc pewną, jaka dzienna ilość powinna być brana pod uwagę. W rzeczywistości ćwiczę zwykle minimum 4 razy w tygodniu po około godzinie. CPM wyszło mi 2519 kalorii, a PPM 1492. Na podstawie tego rozumuję, że aby zdrowo chudnąć, bez efektu jojo, powinnam spożywać jakieś 2000 kalorii? Według powszechnych danych jest to przecież podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne dla kobiety. A podczas różnych diet często jest mowa o 1000 kalorii.

Pewnie sie dziwicie, że chcę się odchudzać, mając według wskaźnika BMI niedowagę (wynosi on jakieś 17,4). Jednak mam słabo rozbudowane mięśnie, a jak wiadomo tłuszcz waży mniej uśmiech Dlatego dużą wagę przykładam do ćwiczeń, by pracować nad tymi partiami ciała, na których mi najbardziej zależy. Jednakże chciałabym wiedzieć, ile mogę jeść, by trochę spaść z wagi, ale żeby nie miało to negatywnych konsekwencji dla mojego organizmu. Byłabym więc bardzo wdzięczna za potwierdzenie wyników, które dał mi kalkulator i wyjaśnienie, dlaczego dopuszcza on takie wysokie ilości kalorii, gdy porównamy je z różnego rodzaju dietami.

Jeszcze mam dwa. Czy można liczyć sobie ilość spożywanych kalorii np. tygodniowo? Tzn. mnożyć dzienną liczbę kalorii x 7 i nie przekraczać danego wyniku? Nie mówię tutaj o takich drastycznych różnicach, jak np. dwa dni totalnego obżarstwa, a reszta tygodnia np. do 500 kalorii dziennie. Chodzi mi raczej o mniejsze wahania, powiedzmy do 500 kalorii, (przyjmując, że mam ich jeść 2000), wynikające z trochę zróżnicowanego apetytu w różnych dniach.

I ostatnie już pytanie (przepraszam, że się tak rozpisałam). Chciałabym zapytać, ile godzin przed snem powinno się jeść ostatni posiłek? Czytałam, że jakieś 2-3 i to moim zdaniem jest dużo rozsądniejsze, niż np. mówienie, że nic po 20 czy nawet 18! Organizm przecież nie wie, która godzina, a chodzi przede wszystkim o to, by spalić jak najwięcej przed snem, podczas którego metabolizm się obniża. A jak ktoś chodzi spać średnio o północy albo później? Co prawda często trudno jest też dokładnie określić, o której się pójdzie spać, ale wypróbowałam na sobie, że nie jest wcale tak trudno powstrzymać się od wieczornego obżarstwa, ważne jest, by jeść dość wcześnie śniadanie i potem też w miarę regularnie przez cały dzień (jakiś czas temu potrafiłam przez kilka godzin chodzić głodna, mówiąc sobie, że potem się porządnie najem, co raczej nie jest dobrym pomysłem).

Czekam na Wasze odpowiedzi.

edytowany: 1 raz | przez Ineczka_86 | w dniu: 22-05-2008 13:59




Wielka szkoda, że nikt mi jeszcze nie odpowiedział. Ale czekam dalej uśmiech Przepraszam jeszcze za pewne usterki językowe w moim powyższym poście.




witam:) przepraszasz i przepraszasz =P no więc ja ekspertem nie jestem, ale powiem Ci co myśłę i jak to wygląda u mnie...

w ogóle ten test jest dziwny bo według mnie można 'trenować' i 'trenować', wszystko zależy od tego co się robi. Żeby nie być gołosłowną, ja np. ćwiczę 4-5 razy w tygodniu po godzinie ale na bieżni. Według monitoringu treningu spalam 550 kcal (oczywiście biorę na to poprawkęuśmiech) do tego 2 razy w tygodniu po 3godz. tańce:). Ktoś inny może chodzić na fitness codziennie, ale kcal które spali będzie znacznie mniej (sprawdziłam to na sobie,dlatego zminiłam trening). Więc wyjdzie nam taki sam wynik, a skutki spożywania tylu kalorii na pewno inne! Mi akurat wyszło 1610, ale nie wciągam tyle, bo źle bym się czuła.

...po drugie na kalorie nie powinno się zwracać przesadnej uwagi, bo kaloria kalorii nie równa! Dwa posiłki o takiej samej liczbie kalorii nie muszą na organizm działać tak samo!

...ja jem ostatni posiłek dokładnie tak jak napisałaś, ok.2-3 godziny przed snem, ale oczywiście coś lekkostrawneo i myślę że to jest najbardziej rozsądne, choć na pewno znajdą się tacy którzy sięze mną nie zgodząuśmiech

to tyle:) mam nadzieję że trochę pomogłam, pozdrawiam




notabene...a tej diety kawis20 to bym nie mogła stosować, chyba że bym chciała przybrać na wadze, a nie zrzucićuśmiech ser, ziemniaki, ketchup,pizza,tort?!




Dziękuję bardzo za odpowiedź. Podziwiam Cię za Twój intensywny trening, ja ostatnio w czasie sesji trochę sie zaniedbałam pod tym względem, ale te kilkanaście minut dziennie to też lepsze niż nic uśmiech

Zgadzam się, że kaloria kalorii nierówna, na pewno lepiej zjeść np. torebkę kaszy niż pół czekolady. Jednak uważam, że nawet przy odchudzaniu można sobie pozwolić na jedzenie słodyczy, jeśli dzienna dawka kalorii jest taka, jaką sobie założymy. Ja np. dziś zjadłam pół paczki delicji, bo strasznie miałam ochotę na coś słodkiego. Ale ponieważ nie zjadłam przez cały dzień więcej niż 1100 kalorii, to nie czuję się specjalnie winna uśmiech




ależ nie ma za co:) mnie też jest miło jak ktoś odpowiada na moje posty! =DD

...co do treningu... miło jak ktoś docenia:) to wspomaga motywację, dzięki! Jasne że kilkanaście minut to lepsze niż nic! każdy przejaw aktywności jest lepszy od nic nie robienia ;P chodzisz gdzieś do klubu,czy w domciu?

...ja ostatnimi czasy jestem niewolnicą BOBU!! no poprostu uwielbiam to zielone warzywko, a do tego ma dużo białka. na raz wcinam kilogram hehe:)

...a jeżeli chodzi o słodycze, to niestety mam słabość do czekolady alpen gold z całymi orzechami (taka z 'okienkiem') i pozwalam sobie na nią podobnie jak Ty na delicje uśmiech to taka słodycz że poczucie winy gdzieś ucieka hehe no ale staram się wtedy ograniczać tłuszcze do minimum:)


<< | < | 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | > | >>





Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Wykreuj własne szczęście!
Wykreuj własne szczęście!
Szykowne szpilki
Szykowne szpilki
Wygraj modną torebkę!
Wygraj modną torebkę!
Przepisy na kurczaka
Przepisy na kurczaka
Nowość dla lekkich i dobrze wyglądających nóg
Wzbogać wodę w magnez!
Strasznie smaczna mieszanka od Maoam!
Krem podkreślający loki
Nowa torebka na jesień!
Odkrywaj swoje talenty i spełniaj marzenia
Krem na każdą pogodę
A moja mama ma w torebce psa
Kuchnia Kobiet
Odkryj piękno mocnych włosów
Jak dogonić szczęście
Odkryj innowacyjną pielęgnację odżywczą AVON Anew Nutri-Advance
Uszczelni naczynka
Rodzicielstwo a nowoczesna technologia
Nowe Scirocco już w salonach
Minimalizm po polsku
Nowość Art&Diamonds Bloker Starzenia
Damskie botki Movie Retro
Udawajmy, że to się nie wydarzyło
Hot Trend: Neo-nomadowie.
Wesprzyj walkę z rakiem piersi!
Zostań ekspertem w dbaniu o zdrowie
Czy Twoje dziecko wie jak wygląda krowa?
Skuteczne czyszczenie zębów, bez obaw o podrażnione dziąsła
Woda perfumowana Miss Giordani
Wpływ witaminy D na demencję i chorobę Alzheimera
Białko to podstawa
Apetyt a zdrowie seniora
Jak odmłodzić starzejące się komórki odpornościowe
Ryby chronią mózg przed starzeniem
Spowolnienie procesu starzenia
Zdrowe życie – zdrowy senior
Jak dbać o serce w starszym wieku?
Nie igraj z gazem
Malowany kolorem
Wielkie namiętności w cieniu bomb
Szefowa
Nowy robot planetarny
ABC materaca rehabilitacyjnego
Miasto z lodu
Ocet balsamiczny z Modeny
Dla odporności i mocnych kości!
Śpij zdrowo!
Makijaż na jesień
Co Europejki mają w lodówce?
Spacerowe know-how
7 prostych sposobów na ładne i zdrowe nogi
Pinokio

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB