w portalu  | na forum
w bazie kalorii
wspieram akcję Dzień Wody
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
Tarczyca


muszelka1
dołączyła: 02-11-2006 / skąd: Anglia / postów: 410
post wysłany: 02-10-2007 13:01 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Moje pytanie do pani dr wiaze sie z tarczyca.Dwa lata temu dowiedzialam sie,ze mam nadczynnosc tarczycy i malego guzka,ktory prawdopodobnie jest tego przyczyna.Leczylam sie w Polsce,potem wyjechalam do Anglii i kontynuowalam leczenie,tyle ze ang.lekami.Zaszlam w ciaze zazywalam Propylthouracyl.Pod koniec ciazy dostalam wysypki na nogach i lekarz postanowil odstawic tabletki,podejrzewal ze to skutek uboczny tabl.Bylam caly czas pod kontrola i wyniki mialam dobre i mam do tej pory.Tabletek nie biore i to tak trwa juz 6-7 miesiecy.Czy to normalne?Czy to mozliwe,ze jestem juz zdrowa?Wizyte w szpitalu ze specjalista mam dopiero w styczniu przyszlego roku i do tego czasu tylko robie wyniki.Zastanawiam sie tez,czy istnieje mozliwosc blednie postawionej diagnozy -tzn.moze ja nigdy nie mialam chorej tarczycy.
Moze ktoras z was ma problemy z tarczyca?Jak wyglada wasze leczenie i jak w ogole wyglada leczenie w Polsce,bo ja musialam chodzic prywatnie.Na kase chorych czekalabym co najmniej pol roku zniesmaczony
_________________
"Kochać to znaczy powstawać...jak mówi jedna pieśń...
Uwierz"

edytowany: 2 razy | przez muszelka1 | ostatnio w dniu: 02-10-2007 13:14

kobieta, kobiety

Reklama:



Justy administruje i moderuje Forum
mój wątek: Hejka :)
dołączyła: 26-07-2006 / postów: 698
post wysłany: 02-10-2007 13:20 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


muszelko1 zapraszam do zapoznania się z opisem naszego eksperta Dr Ewą Matyską-Piekarską uśmiech

dziewczyny przypominam, że pytanie musi być związane z odżywianiem, oczyszczaniem organizmu ze szkodliwych substancji, właściwą dietą etc. uśmiech


muszelka1
dołączyła: 02-11-2006 / skąd: Anglia / postów: 410
post wysłany: 02-10-2007 13:37 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Przepraszam Justy,pomyslalam,ze jak lekarz chorob wewnetrznych to moze i w tej dziedzinie tez.Jak moge usunac ten temat?
_________________
"Kochać to znaczy powstawać...jak mówi jedna pieśń...
Uwierz"


Justy administruje i moderuje Forum
mój wątek: Hejka :)
dołączyła: 26-07-2006 / postów: 698
post wysłany: 02-10-2007 13:43 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


zostaw, może dr Ewa się zainteresuje uśmiech


muszelka1
dołączyła: 02-11-2006 / skąd: Anglia / postów: 410
post wysłany: 02-10-2007 13:46 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Dzieki bardzo wesoły
_________________
"Kochać to znaczy powstawać...jak mówi jedna pieśń...
Uwierz"




Muszelka1 ja na tarczycę choruję od 1998r. Miałam nadczynność. Leczenie farmakologiczne niewiele mi pomogło. W 2002r. Miałam usuniętą w większej części tarczyce prawy płat miałam z guzem koloidowym, a lewy guzowaty z torbielą i o ogrubiałej ścianie z zawapnieniami. Do lekarza też chodzę prywatnie. Powiedział mi, że mam małe szanse, aby tarczyca zaczęła sama prawidłowo funkcjonować i że do końca życia będę brała leki. Teraz biorę Euthyrox N75.

Nieraz też się zastanawiam czy pierwszy lekarz prawidłowo postawił diagnozę. I czy jakbym nic nie robiła to czy może by mi się sama wchłonęła.


muszelka1
dołączyła: 02-11-2006 / skąd: Anglia / postów: 410
post wysłany: 02-10-2007 14:28 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Ania26,ten lek ktory bierzesz to jest hormon tarczycy-tyroksyna o takiej nazwie?Wiem,ze ten hormon bierze sie juz do konca zycia.ze tak powiem szczerzy zęby
Widze,ze masz gorzej niz ja.Powinnam sie cieszyc,ze u mnie wszystko dobrze,ale czasami sie zastanawiam w jaki sposob te leki wpynely na moje dziecko.Mam nadzieje,ze bedzie wszystko dobrze.
Zycze ci,zby twoja tarczyca zaczela sama pracowac i zebys nie musiala nic zazywac.
Pozdrawiam.
_________________
"Kochać to znaczy powstawać...jak mówi jedna pieśń...
Uwierz"




Dziękuje Muszelka1. Ja cały czas żyję nadzieją,że ta tarczyca zacznie pracować bez wspomagaczy bardzo wesoły

Myślę, że u Ciebie też będzie wszystko dobrze bardzo wesoły
Pozdrawiam







Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Wygraj prezent dla Mamy!
Wygraj prezent dla Mamy!
Herbaty owocowe i ziołowe
Herbaty owocowe i ziołowe
Sałatka z krewetkami, truskawkami i rabarbarem
Sałatka z krewetkami, truskawkami i rabarbarem
Rechotek - żaba inna niż wszystkie
Rechotek - żaba inna niż wszystkie
Detoks – oczyszczanie ma sens
Małgorzata Kożuchowska w ekranizacji Małego Księcia
Próchnica niszczy nie tylko zęby
Małą czarną, proszę!
Sztuka jedzenia po francusku
W klimacie kaszlu
Zapach Tenderly Promise od Oriflame – stworzony by pomagać
Pielęgnujące muśnięcie koloru
Nieskazitelna cera – idealne krycie, niezwykła trwałość
Militarny szyk
Zmysłowa gladiatorka - sandały-rzymianki
Letnia kolekcja obuwia CLARKS dla Panów
Must-have lata: Mego Walk
Wstydliwy problem na wakacjach
Poczuj nowy smak kawy w letnie dni
Historia dezodorantów
Owoce w diecie - czy wszystkie są wskazane?
Multifunkcyjne olejki Bielenda
Konflikty biurowe – jak sobie z nimi radzić?
Magiczne olejki do mycia twarzy
Apteczka na wakacyjne wyjazdy
Czerniak na celowniku
Bądź świadoma i przebadaj się
Kosmetyki w podróży
Kawowe podróże
Wiedza kosmetyczna Polek
Carex Kids - wszystko możesz!
Bolesny problem na urlopie
Zespół suchego oka
Tłuszcz trzewny – zagrożenie dla zdrowia
Silny mężczyzna, to zdrowy mężczyzna
Wakacje z ST.MORIZ
Urlop bez zdrowotnych turbulencji
Nadtlenek wodoru w służbie piękna
Warzywa i owoce w smacznej formie soków
Nowy trend żywieniowy - Dieta pegan
Moda festiwalowa
Nieracjonalny mężczyzna
Jak powstaje bezpieczna żywność?
Razem możemy zatrzymać marnotrawstwo żywności
Czas na zaprzestanie marnowania jedzenia!
Jesteś eko? Schudnij naturalnie!
Alergia słoneczna, czyli ostrożnie ze słońcem!
Wygodna podróż
Amerykańskie barbecue i meksykańskie fajitas
Metody grillowania
Grillowy niezbędnik smakosza
Grill „na zielono” – na ruszcie warzywa, owoce i ryby

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB