w portalu  | na forum
w bazie kalorii
wspieram akcję Dzień Wody
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
kiedy rośnie brzuch w ciąży?
<< | < | 1 2 3 4 | > | >>




więc tak 30 marca zrobiłam wieczorem test "pre-test" i wyszedł negatywny ostatni stosunek miałam jakieś 5 tygodni..
zrobiłam go z tego względu ze nagle zaczęłam wymiotować wystraszyłam się...
nie mam żadnego plamienia i nie wymiotuje już tylko raz mi się to zdarzyło a miesiączek normalnie miałam 14 marca...a teraz powinnam mieć 14 kwietnia..
ale najbardziej martwi mnie brzuszek bo sie powiększył...od czego??
od jedzenia??...i kiedy buch rośnie jak się jest w jakim miesiącu ciąży??

z góry dziękuje za odpowiedzi

kobieta, kobiety

Reklama:





Brzuch z reguły zaczyna byc widoczny ok 3-4 msc tak bylo w moim przypadku. Od jedzenia mógł sie powiekszyc faktycznie spokojnie bedzie dobrze uśmiech
_________________




a ja mam taki większy ten brzuch ale z drugiej strony myślę ,że za szybko by i urósł taki duży..no nie wiem ...spać po nocach nie mogę smutny a czy to ze zrobiłam test dużo przed okresem nie ma wpływu na wynik??




Test powinnaś zrobić ok. 2 tygodnie od stosunku, czyli jeślibyś nie miała miesiączki, to w pierwszym jej spodziewanym dniu.
Jednak, skoro miałaś miesiączkę, to nie powinnaś być w ciąży, nie martw się uśmiech
Co do brzucha, to może trochę przytyłaś? Albo masz problemy z trawieniem? Wtedy brzuch też może nieco się powiększyć.. Mimo wszystko, jeśli bardzo się martwisz, odwiedź ginekologa.
_________________




ja jestem w 2 miesiącu ciąży i mam już trochę widoczny brzuszek, ale pewnie ze względu tak jak pisze egocentric, bo mam większy apetyt, jem więcej, ostatnio miałam mniej ruchu i mam zaparcia i to wszystko tłumaczy mój brzusio bo w 2 miesiącu ciąży to raczej on nie powinien być jeszcze widoczny - bynajmniej mi się tak wydaje uśmiech
ale skoro 5 tygodni temu się kochałaś a miesiączkę miałaś 14 marca, to jakbyś była w ciąży to raczej nie powinnaś dostać tej marcowej miesiączki, czasami się zdarza w ciąży że kobieta ma okres no ale skoro zrobiłaś test i wyszedł negatywny to raczej nie jesteś.
_________________





Ja, przy pierwszej ciazy jeszcze w 7 mcu chodzilam w normalnej, zwiewnej sukieneczce i nikt nie zauwazal, ze jestem w ciazy. ( w 4 mcu zakladalam jeszcze "mala-czarna"). Ale w 8 mcu mialam bemben jak jakis dobosz. W drugiej ciazy juz w 3-4 mcu zaczal pojawiac sie brzuszek. Na to nie ma reguly. Miesiaczke mozesz miec nawet przez kilka pierwszych miesiecy ciazy. A brzuch urosl Ci poprostu ze stresu! Tez czasem tak mam. Gdy mam bardziej stresujaca sytuacje, mam brzuch, jak bym zjadla arbuza...w calosci; czasem mnie boli i tez zdarzalo mi sie wymiotowac. Jesli to zwykle niestrawnosci, polecam jogurt "activia", juz po kilku dniach jest naprawde lepiej. Jesli to jakies skurcze jelit to najlepsza jest "No-Spa". Zrezygnuj na jakis czas z jedzenia weglowodanow wieczorem, rano brzuch powinien byc mniejszy. Jesli wszystkie moje rady zawioda, (a nie powinny), idz do lekarza.

edytowany: 1 raz | przez CZARUSXMAN | w dniu: 04-04-2008 10:30




dziękuj ślicznie za odpowiedzi...
uspokoiłam się trochę...ale z drugiej strony boje się że może test byył nie dobry czy coś i pokazało mi co innego niż jest przeciez tak się zdarza...nie mogę mieć teraz dziecka:(




W takim razie zrób sobie jeszcze raz test i najlepiej innej firmy i rano..A przy okazji zapisz się na wizyte do gina bo to może być coś innego niż ciąża..Ja jestem w 6 miesiącu i dopiero teraz mam widoczny dla innych brzuszek szczerzy zęby
_________________





do gina to ja nie mogę iść bo nie mam 16 lat całych brakuje mi 2 miesięcy więc powiadomi moich opiekunów ze nie jestem dziewicą czy cos takiego


martucha26
dołączyła: 19-06-2007 / skąd: krzywina / postów: 1450
post wysłany: 05-04-2008 13:38 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


Nie jestem zwolenniczlka w tym wieku rozpoczynania zycia sexualnego,jednak tez sie zgadzam ze mozesz nawwet byc na cos chora i powinnas isc do ginekologa i skoro dziecko nie chcesz miec dzieci to radze wybrac sie po tabletki skoro juz zaczelas te zycie sexualne.A brzuch w ciazy rosnie w 3 4 miesiacu i nie az tak bardzo.Ja jestem na poczatku 4 miesiaca i urosl mi o tyle ze nie dopinam sie w stare spodnie ...dla postronnych osob nawet nie jest to widoczne..
_________________
Jestem Mama!!!!!




ja w 1 ciazy miałam mały brzuch-w 7 mies jak byłam w szpitalu z przedwczesnych skurczy, niekotre myslały ze juz urodziłam.
W tej ciazy 2giej zas szybciej był widoczny-zaszłam w ciaze w listopadzie, a w grudniu-koncu nie mogłam sie juz dopiac-w 3 mies.juz jak miałam cos obscislejszego było widac
teraz jestem w 23 tyg. a juz mam widoczny-ze musze jakies lzejsze tuniki sobie kupic, zeby mnie nie sciskało nic w brzuch
_________________



<< | < | 1 2 3 4 | > | >>





Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Wykreuj własne szczęście!
Wykreuj własne szczęście!
Szykowne szpilki
Szykowne szpilki
Przeziębienie i grypa
Przeziębienie i grypa
Przepisy na kurczaka
Przepisy na kurczaka
Inwestycja w CV dziecka
Naleśniki na słono czy na słodko?
Odkryj nowy rytuał piękna
Lśniące naczynia
Termoablacja ultradźwiękowa
Sportowe i efektywne
Skóra zimą – jak ją pielęgnować?
Zakażenia okolic intymnych w ciąży
Nowy zapach Possess od Oriflame
Dynia - poradnik szefa kuchni
Materac dla dziecka
Bezpłatna aktualizacja map
Techniczne nowości
Pani z przedszkola
Co warto wiedzieć, przygotowując potrawę z dyni?
Pestki z dyni
Krem z dyni z mlekiem kokosowym
Marynowana dynia w occie
Smoczki zaprojektowane z myślą o noworodku
Lody dyniowo imbirowe
Mięsa duszone - poradnik szefa kuchni
Ryż Jaśminowy
Szpilki kontra trampki
Nowość dla lekkich i dobrze wyglądających nóg
Gołąbki z kaszą jęczmienną i wegetariańskimi pulpetami
Wzbogać wodę w magnez!
Strasznie smaczna mieszanka od Maoam!
Krem podkreślający loki
Nowa torebka na jesień!
Odkrywaj swoje talenty i spełniaj marzenia
Krem na każdą pogodę
A moja mama ma w torebce psa
Kuchnia Kobiet
Odkryj piękno mocnych włosów
Jak dogonić szczęście
Odkryj innowacyjną pielęgnację odżywczą AVON Anew Nutri-Advance
Uszczelni naczynka
Rodzicielstwo a nowoczesna technologia
Nowe Scirocco już w salonach
Żyj zdrowo i aktywnie
Minimalizm po polsku
Nowość Art&Diamonds Bloker Starzenia
Damskie botki Movie Retro
Udawajmy, że to się nie wydarzyło
Czy w ciąży można leczyć zęby ze znieczuleniem?
Czym się kierować wybierając szkołę językową dla dziecka?
Hot Trend: Neo-nomadowie.
Wesprzyj walkę z rakiem piersi!

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB