w portalu  | na forum
w bazie kalorii
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety
Forum dla kobiet:
Różności:

Patronat medialny:

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:


vortal o kobietach
Co mu kupić na Mikołajki??




Za każdym razem mam ten sam problem... uśmiech Co kupić mojemu chłopakowi na Mikołajki? Zaczynam tez powoli myśleć o Gwiazdce. Dodam że ma 24 lata. Przy różnych okazjach dostał już ode mnie między innymi długopis znanej firmy i organizer, perfumy, koszulę, piżamkę, ciepły szaliczek... Zaczyna mi już brakować pomysłów uśmiech A jakie są Wasze pomysły??? uśmiech
_________________
'cause life's so beautiful...

kobieta, kobiety

Reklama:

Przymierz kolczyki w swoim domu!



co kupic hmm... moze kup cos zwiazenego z jego zainteresowaniami lubi muzyke?? kup plyte z ulubionym jego zespolem, lubi filmy kup dobry film albo ksiazke w zaleznosci oczywisci ejaki lubi gatunek i znajdz nowsc, mozna tez kupic perfumy sexowne albo zabawne bokserki czy tez innna bielizne, gre komputerowa jelsi lubi takie rzeczy faceci w roznym wieku maja rozne upodobania wiec to zalezy rowniez od tego jaki on jest a zbyt wiele nie opisalas o nim wiec nietsety nieco trudno mi cos wiecej dodac. uśmiech




aliena napisała:
Za każdym razem mam ten sam problem

jak my wszystkie uśmiech ostatnio nad prezentem dla naszych mężczyzn zastanawiałyśmy się z okazji Dnia Chłopaka, miejmy nadzieję, że teraz będziemy bardziej kreatywne uśmiech
_________________
Pozdrawiam - Dalia

edytowany: 1 raz | przez Dalia | w dniu: 23-11-2006 14:02




czytałam Wasze pomysły na Dzień Chłopaka,rzeczywiście byłyście bardzo oszczędne w słowach uśmiech Książkę (rewelacyjna!! - na temat jaki o uwielbia bardzo wesoły ) i dobre perfumy dostanie na Gwiazkę - już postanowiłam i część tego postanowienia zrealizowałam. W ubiegłym roku kupowałam prezenty na 3 dni przed Wigilią, w tym roku postanowiłam być lepiej zorganizowaną bardzo wesoły Z tym, że pozostaje jeszcze problem Mikołajek... muszę poszukać czegoś takiego... 'od serca'.. myślę o albumie z naszymi wspólnymi zdjęciami uśmiech zobaczę co z tego wyjdzie uśmiech
_________________
'cause life's so beautiful...




niom najlepiej zrobic zakupy wczesniej ponziej jest szal przedswiatecznych zakupow w sklepach zaczynaja juz teraz swiecic pustki a co dopiero 3 dni przed swietami:) pozdrawiam




stokrotka16 napisała:
najlepiej zrobic zakupy wczesniej ponziej jest szal przedswiatecznych zakupow w sklepach

wiem, że najlepiej kupować wcześniej, jak przypadkiem wpadnie się na coś ciekawego, ale wtedy najczęściej nie mam pieniędzy




heh co do pieniedzy to ja juz od pazdziernika mam odlozone 100zl na prezent na gwiazdke mam zamiar kupic wlasnie plyte CD ale nie starczy mi chyba juz na mikolajki na prezent:( wogole co moglabym kupic cos skromnego niedrogiego i ladnego...tu zaczynaja sie schody niestety




to ja, jako obsesyjna i fanatyczna fanka Szczypty Świata, będe was zachęcała do zajrzenia do tego sklepu intenretowego (kurcze powinni mi chyba placic za taka reklame co?). ja zawsze znajduje tam prezetny dla wszystkich. nawet dziadkowi laske rzexbiona z afryki zakupilam i plakal jak dziecko za wzruszenia. znalezc prezent dla kumpeli czy dziecka ot nie problem, ale tam znjdzie sie tez cos dla faceta. teraz tez siadam juz to wybierania mikolajkowych zakupow. moze jestem leniem ale lazenie po slkepach w tlumie za prezentami mnie przeraza i juz od dawna siadam sobie wygodnie w foteliku przed komputerem i robie swiateczne i mikolajkowe zakupy na www.szczyptaswiata.pl

i zawsze jestem mile zaskoczona. wiecej napisalam przy artykule o ponczach.

papa




szczerze mówiąc ja nie znalazłam w tym sklepie niczego ciekawego uśmiech Podobał mi się naszyjnik z jaszczurką i kupiłabym go sobie, ale nie ma go w sprzedaży, więc czemu go pokazują uśmiech uśmiech
_________________
'cause life's so beautiful...


Hebrajka
dołączyła: 11-11-2006 / skąd: Warszawa / postów: 5
post wysłany: 01-12-2006 17:59 (link postu: BBcode | kod HTML | czysty http://)


serdeczne dzięki za tą stronkę szczypta swiata!
miałam totalną pustkę w głowie w sprawie prezentu dla Przyjaciółki. teraz wiem, że nie kupię jej banalnego drobiazgu tylko coś naprawdę "osobliwego"
_________________
Niemożliwe to tylko wielkie słwo rzucone na wiatr przez maluczkich, którzy godzą się z naturalną koleją rzeczy, zamiast wykrzesać siły, by ją zmienić. Niemożliwe to nie fakt. To jedynie opinia. Niemożliwe to nie deklaracja. To wyzwanie. Niemożliwe to potencjał możliwości. Niemożliwe jest chwile.







Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

60 lat luksusu
60 lat luksusu
Tuli – stworzony do tulenia
Tuli – stworzony do tulenia
Woda toaletowa Imagination
Woda toaletowa Imagination
Stymuluje wzrost włosów
Stymuluje wzrost włosów
Wielkie Kanapki
Kosmetyki do pielęgnacji włosów farbowanych
Lakier do paznokci The ONE Long Wear
Pomadka The ONE Colour Unlimited
Tusz do rzęs i kresek
Otyłość w Europie - Polacy powyżej średniej
Wakacyjne imprezy
Wakacje Mikołajka
Pożądanie
Zanim zasnę
Gotowa na namiętny pocałunek
Lampa ze starych butelek
Pielęgnacja włosów suchych
Włoska kuchnia - Bruschetta
Czy na pewno dobrze znasz swojego męża?
Męski Ambasador Avon
Weronika Rosati prezentuje nową linię kosmetyków do makijażu
Wypróbuj nową linię kosmetyków AVON
8. edycja turnieju Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup zakończona!
Migrena a konserwanty
Wnętrze lodówki
Auto z reflektorami bi-ksenonowymi
Historia pewnej dziewczyny
Magda. Pożegnanie z pokoleniem
Podstawa wypoczynku
Przegoń pecha śmiechem!
Na zawsze twoja
Gotowanie na chrupko
Makijaż ślubny
Sałatki z truskawkami
Swoboda stylizacji z obrotowymi szczotkami
Jak prać drogie ubrania?
A na deser... magdalenka
Baśń nad baśniami
Największy zlot bajek
Ażurowa elegancja
Olej arganowy dla włosów
Drzwi do pokoju dziecięcego
Odżywczy składnik menu
Makarony
Mama na pełen etat
STOP pękającym piętom
Wysypiaj się i słuchaj swojego ciała
Nowe produkty w linii Dr Irena Eris Prosytem Home Care
Kaszka orkiszowa dla dzieci
Kompaktowy van
Światowa premiera GTI Roadster
Foodpairing

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB