w portalu  | na forum
w bazie kalorii
wspieram akcję Dzień Wody
dla kobiet, o kobietach
kobieta, kobiety

kalkulatory dla kobiet:

testy dla kobiet:

Patronat medialny:

vortal o kobietach
Kalkulator BMI - wskaźnik masy ciała
Wskaźnik BMI (Body Mass Index) pozwala w łatwy sposób sprawdzić czy grozi Ci otyłość.

kobieta, kobiety

Reklama:



Twój wzrost:  w centymetach
Twoja waga:  w kilogramach


Kalkulator BMI został opracowany na podstawie informacji opublikowanych przez Światową Organizację Zdrowia.

Otyłość jest przewlekłą chorobą cywilizacyjną. Nie leczona może prowadzić do groźnych powikłań. Sprawdź czy grozi Ci otyłość korzystając z kalkulatora.

Wynik BMI nie będzie do końca wiarygodny jeżeli:
  • Jesteś w ciąży
  • Jesteś sportowcem
  • Jeszcze rośniesz
  • Jesteś osobą, u której trudno dokonać dokładnych pomiarów wzrostu

O wskaźniku masy ciała BMI możesz przeczytać w artykułach:

vortal, portal, serwis, kobieta, kobiety
Link do Kalkulatora BMI, wstaw na swoją stronę www, blog lub forum:
kod HTML: 
BBcode: 



przejdź do tematu "Kalkulator BMI" - Wasze opinie aby komentować bezpośrednio na forum. | kalkulator ma 174 komentarzy - ostatnie to:

Maaajeczkaaa napisała: (w dniu: 10-09-2008 22:37)
Ujj Masa ciała 58,8 wzrost 162 moje BMI: 22,10 .. wrrr.. od 2 tyg walczę ostro dziennie po godzinie rower i brzuszki.. ciekawe co będzie w listopadzie do wtedy mam przewidywalny czas spadku na masie... Odezwę się w listopadzie hehe szczerzy zęby śmieje się
nunka1987 napisała: (w dniu: 11-09-2008 08:18)
ojjjj laski powiem Wam ze brzuszki to naprawde fajna rzecz:) i bardzo dobrze wplywaja na kondycje i samopoczucie...ktos cos mowil o kaloryferku:)uśmiech a prawda prawda...tylko trzeba regularnie i wytrwale cwiczyc...teraz juz nie mam takiego samozapracia jak kiedys ale wczesniej to ooohohoh:) przez miesiac albo dluzej codziennie!! podkreslam codziennie wieczorem, z reguly przed spaniem robilam po 100-150 brzuszkow...przez pierwszy tydzien tak po 80-90 a potem to juz gorki...wazne zeby sie nie przeforsowac od poczatku..ale mowie Wam efekty sa suuuuper!! niejeden facet by mi wtedy takiego brzucha pozazdroscil:) pozdro
Astaroth napisała: (w dniu: 11-09-2008 19:07)
ja przy robieniu brzuszków miewam zawroty głoswy, bardzo mnie to uczucie denerwuje, więc zrezygnowa łam z nich...
tuniowa napisała: (w dniu: 29-09-2008 13:19)
ehhh.... też kiedyś katowałam brzuszki. mięśnie jakie takie się pojawiły,ale nie takie jak chciałam. do tego pojawiło się przeziębienie, lenistwo i po samozaparciu. smutny co nie zmienia faktu,że w szkole też musimy je robić. najczęściej 60/4xtyg, kiedy dołożyłam do nich te w domu przed snem to było coś... ale teraz znów muszę sie zawziąć, bo w końcu w kwietniu na wakacje. bardzo wesoły
justa1709 napisała: (w dniu: 01-10-2008 15:35)
wydaje sie mam bmi w normie ale czuje sie taka opasła po lecie jak teraz nie zgubie brzuszka po zimie bedzie bardzo źlee płacze
Gola_P napisała: (w dniu: 06-11-2008 11:01)
Dziewczyny dam wam radę bardzo wesoły Nie wystarczą same brzuszki. Najważniejsze są ćwiczenia kardio, czyli lekkie bieganie, szybki trucht, pływanie, rowere ... itp. Powinno się jedno z wybranych wykonywać co najmniej 30 minut, a dopiero po tym brać się za brzuszki. Samymi brzuszkami bez rozgrzewki nic nie zdziałacie, zbudujecie tylko mięśnie pod warstwą tłuszczyku. Najlepiej jest ćwiczyc rano będąc na czczo, wtedy spala się najwięcej i najlepiej. Nie należy natomiast ćwiczyć będąc pojedzonym, ponieważ organizm spala wtedy tylko to co zjedliśmy. Ćwicząc natomiast na czczo organizm spala to co chcemy, czyli tłuszcz. Urozmaicajcie sobie ćwiczenia, żeby wam nie zbrzydły. Na internecie dostępne jest wiele filmików z ćwiczeniami. Ja od dwóch tygodni ćwiczę "ABS" (wystarczy wpisać w googlach "ćwiczenia ABS" ). Przedtem oczywiście delikatnie sobie biegam przez 30 minut z mp3 na uszach uśmiech To na prawdę fajny zestaw. No i najważniejsze - trzeba zmienić trochę swoje nawyki żywieniowe !!! Żegnajcie frytki, czipsy i hamburgery !!! aha no i jeszcze jeden ważny element - nie wolno podjadać wieczorem, zwłaszcza po 19.
To wszystko co piszę nie jest takie proste jak się wydaje ale na prawdę daje efekty. Ja w ciągu 2 tygodni zgubiłam prawie 2 kg uśmiech Ale powiem wam, że moje samopoczucie też się poprawiło uśmiech
Moja waga nie jest zła, ale walczę z rosnącym (od wcześniejszego bezruchu) brzuchem i biodrami.

Ważę teraz 57 kg przy wzroście 165 cm (IBM 20,94)


zaloguj się aby napisać własny komentarz



Ostatnio na forum: (wątki i komentarze)

Wiadomość dla Forumowiczów :)
jak zajsc w ciaze??
Napiszmy razem opowiadanie...
Czy mogę być w ciąży? Czy mogę być w ciąży?
Forum panieńskie 2007-2008
orgazm za orgazmem :)
Jestem mamą :)
szkolna miłość z ławki po latach... co robić? :)
Skojarzenia
Dokończ wyraz - zabawa
Linux..... czy ktoras z was uzywa
Na poprawę humoru!
Laptop dla najmłodszych
Torbiel a ciąża
Moda męska na brytyjskich targach
Makijaż codzienny i wieczorowy
Pamiętnik przyszłych mam - rady i porady :-)))
"Kalendarz dni płodnych" - Wasze opinie
Cudowny pierwszy pocałunek
Czy jestem w ciąży?
Trichotillomania
krwawienie po stosunku
Karta czy gotówka?
sex a spowiedź
Nowa Gwiazdka .
"Ile kalorii jeść, aby schudnąć?" - Wasze opinie
Nigdy nie miałem dziewczyny...
Zapalenie pęcherza
praca w mcdon..... itp
Test na czystość
Jaką lodówkę???
mój mąż znowu wyjeżdza ...
Podwójne działanie przeciwzmarszczkowe
Pomarańcza i wanilia
Brak ochoty na seks...
Dania mrożone
Łosoś po francusku Frosta
Jedwab w płynie
Nowa kolekcja czasomierzy
Makijaż z utrwalaczem - uczulenie?
Ostatnio dodane artykuły:

Francuski szyk
Francuski szyk
Wady i zalety pocałunków
Wady i zalety pocałunków
Nowy Tuli utuli Maluchy do snu
Nowy Tuli utuli Maluchy do snu
Szpinak w zimowych daniach
Szpinak w zimowych daniach
Przepis na dobry humor
Pomidorowe tagliatelle
Zapomnij o rozdwojonych końcówkach
Milion słodkich książek na Wielkanoc
Nowy Volkswagen Passat zwycięża
Tomasz Ziętek asystuje Januszowi Gajosowi
Sportowe, eleganckie i skomunikowane z otoczeniem
Oszczędny silnik
Pięć spojrzeń na choroby siatkówki oka
Dodaj sobie energii na wiosnę!
Ten smak Cię uwiedzie!
Śledzik - przepisy szefa kuchni na śledziowe przekąski
Body/Ciało
5 ziaren z miodem
Romantyczny pokój nastolatki
Pokonaj próchnicę
Zmienia noc w dzień
Profesjonalne rozwiązania AGD dla domowych kuchni
Gambeson Limit marki CLARKS
Uchyla rąbka tajemnicy
Stylizacje na Walentynki
Walentynkowa uczta
Propozycje kulinarne na Walentynki
Pokochaj siebie!
Trzeci rok współpracy
Jak rozwiązać konflikt w pracy?
Paweł Domagała wkręcony w dubbing!
Sezon przeziębieniowy - jaki lek wybrać?
Walentynkowa biżuteria
Hiszpański Kopciuszek
Przedsiębiorca na urlopie
Skarby leśnych braci
Słodko - ostra kolacja walentykowa
Piąte: nie odchodź
Świat według Shauna
Mocne uderzenie na grypę i przeziębienie
Poznaj must-have tegorocznej wiosny
Kolor i geometria
Prezent na Walentynki - pomysły!
Jakie pozycje przyjmujemy w czasie snu?
Smak potraw na wysokości 3600 m. n.p.m.
Przyjemna pielęgnacja rąk
Dubbing odlotowej animacji!
Drink pomidorowy
Koktajl bananowy
Dietetyczny rosół
Niskokaloryczna Dieta Roślinna
Schudnij, tym razem skutecznie

Cookies: podczas przeglądania naszych stron oraz w trakcie logowania portal http://www.byckobieta.pl tworzy niewielkie pliki cookies. Zapisuje w nich wyłącznie informacje umożliwiające korzystanie z portalu, oraz z forum.

Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu ByćKobietą.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie jest dozwolone wyłącznie za zgodą Autorów. Redakcja ByćKobietą.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.

© 2006-2013 ByćKobietą.pl - portal dla Kobiet
skrypt forum: © phpBB